Tong Minyak Ini Tak Di Guna Lagi, Lihat Lelaki Ini Buat Sesuatu Dengannya


Barang-barang yang tidak di guna pakai memang patut di buangkan sahaja. Namun, jika perbuatan yang suka menggunakan barang tidak di gunakan lagi untuk kegunaan lain setelah memberikan sentuhan ajaib, pasti ianya sesuatu yang luar biasa.

Di negara luar, rakyat mereka kebanyakannya ramai yang berbuat demikian. Tidak kesah apa sahaja yang tidak di gunakan lagi, pasti akan di kitar semula untuk kegunaan lain. Contohnya bangsal tingkap yang telah rosak di gunakan sebagai meja kopi, meja yang sangat lama tidak di gunakan di ubah menjadi rumah anjing untuk keselesaannya. Banyak lagi ! Anda boleh google untuk melihatnya sendiri.

Di sini kami ingin kongsikan pada anda seorang lelaki yang mengubah sebuah tong minyak yang tidak di gunakan lagi kepada alat pemanggang.

Bila dia jumpa tong minyak kenderaan ini, dia berfikir sejenak apa yang boleh dia buat dengannnya. Setelah merancang dengan teliti, dia membuat keputusan untuk mengubah tong ini kepada sebuah alat pemanggang. Terus dia lakukan proses pembersihan yang sangat terperinci.

Pembersihan di lakukan secara luaran dan dalaman. Dari luaran dia menanggalkan cat yang ada pada tong tersebut. Dari dalaman pula, dia memastikan tiada minyak yang masih ada di dalamnya.








Seronokkan, daripada sebuah tong minyak, yang tidak di guna orang. Kita ambil dan gunakan dengan tujuan lain !

0 Response to "Tong Minyak Ini Tak Di Guna Lagi, Lihat Lelaki Ini Buat Sesuatu Dengannya"

Post a Comment